zo werkt het

reclamevloggen stappenplan:

  • vaststellen communicatiedoel
  • formuleren Vlog Missie
  • wervingscampagne opdrachtgever voor deelnemers
  • monitoren en monteren beeldmateriaal
  • exposeren content op online kanalen
  • Buzz rond je merk?


je klant in de hoofdrol

Eindelijk wordt consumenten ook wat gevraagd. Worden ze gehoord en gezien. In een reclamevlog spelen ze letterlijk de hoofdrol. Terwijl de opdrachtgever de regie houdt.

houd zelf de regie

Wij komen langs en bespreken de opdracht. We bedenken een passende wervingscampagne voor deelnemers. Deelnemers geven zich op en gaan aan de slag met de filmopdrachten. Het materiaal dat zij schieten wordt door ons gespot en gemonteerd. De filmpjes die dat oplevert zijn klaar voor gebruik op social media. De deelnemers worden beloond voor hun inzet.

doe er je voordeel mee

Co-creatie met je klant maakt je een merk een lovebrand. Film voegt emotie toe aan je product of dienst. Een aanbeveling op film werkt als mond tot mond reclame. Wees een van de eersten die een stroom authentieke content op gang brengt en speel je merk daarmee in de kijker.

mail ons voor een afspraak